od siebie

czwartek, 06 maja 2010
Zapraszam na wyjątkową galę Klubu Inwestycyjnego Kobiet. Ten niezapomniany wieczór otwiera nową erę w dziejach przedsiębiorczych Polek.
Program obejmuje m.in.: prelekcję z zakresu inwestowania w diamenty, pokaz mojej biżuterii oraz inne atrakcje.

Spotykajmy się 10 maja, o godzinie 18:00
w galerii „Apteka Sztuki” przy ulicy Al. Wyzwolenia 3/5 w Warszawie


Program spotkania

7-milowa droga diamentowa

1.

Kobieta jest tajemnicą, czasem nawet dla samej siebie

Wprowadzenie do Klubu Inwestycyjnego Kobiet

2.

Nic nie jest za daleko, gdy tego pragniesz Wystąpienie grupy Gold Finance

3.

Chłoń piękno każdej chwili

Prezentacja biżuterii Marzeny i Mariana Kwiatkowskich

4.

A gdybym była…diamentem?

DIC – Co o diamentach wiedzieć powinniśmy?

5.

Zanim zgaśnie dzień nad Monte Carlo… Pokaz biżuterii Agi Radziejewskiej

6.

Diament nie byłby tym , czym jest, bez podziwu i zachwytu ludzi

DIC – Jak inwestować w diamenty?

7.

Życie jest najpiękniejszym klejnotem, gdy je kochasz i mówisz mu: jesteś piękne

Niespodzianka

Prosimy o potwierdzenie przybycia na adres: redakcja@onamagazyn.pl
lub pod numerem telefonu: 606 266 009 begin_of_the_skype_highlighting              606 266 009      end_of_the_skype_highlighting lub 666279109

Wstęp wolny! Zainwestuj w siebie. Przyłącz się do Klubu Inwestycyjnego Kobiet!

czwartek, 12 listopada 2009
Chciałabym się Wam czymś pochwalić. Specjalnie dla jednej z moich kolekcji została zrobiona profesjonalna sesja zdjęciowa. Zabrzmi to strasznie bałwochwalczo, ale jestem pod jej ogromnym wrażeniem, nie spodziewałam się aż takiego efektu.
Ślę więc wielkie, ogromne, kosmiczne podziękowania dla tych, dzięki którym owe zdjęcia powstały:

foto: Rita Lorenc www.lorenc.name
make-up: Beata Bojda
www.pachnidlo.com
modelka: Iwona Polak

więcej zdjęć na www.slubna.agaradziejewska.pl






poniedziałek, 23 lutego 2009

Poniżej przedstawiam Wam treść artykułu, jaki ukazał się na stronach serwisu bazaria.pl, a którego jestem autorką


Niezwykła barwa, połysk, właściwości oraz przystępność cenowa spowodowały, że srebro od wieków cieszy się wielkim uznaniem wśród jubilerów. Znane było już w starożytnym Egipcie ( około 3000 lat p.n.e.). Wzmiankę o nim można znaleźć w Starym Testamencie, kiedy to ilością srebra mierzono zamożność Abrahama.

Dawniej obok biżuterii wytwarzano srebrne naczynia stołowe, upominki czy monety, a nawet zbroje i elementy uprzęży dla koni. Srebru przypisuje się moc uzdrawiania, ten kruszec ma pomagać się wyciszyć oraz przeciwdziałać starzeniu. W średniowieczu używano srebra do dezynfekcji wody i konserwowania żywności, a także do leczenia oparzeń i ran. W XIX wieku marynarze podczas długich wypraw umieszczali srebrne monety w beczkach z wodą i winem, by zachowały świeżość. Dziś wiemy, że nie powinniśmy używać srebrnych sztućców do jedzenia jajek (powodują one czernienie metalu) oraz do spożywania potraw kwaśnych, zwłaszcza z domieszką octu.

Srebro wykorzystuje się w przemyśle fotograficznym, do pokrywania luster i produkcji instrumentów muzycznych (głównie fletów). Naukowo dowiedziono jego bakteriobójcze i dezynfekujące właściwości. Podczas I wojny światowej związki srebra używano zamiast antybiotyków. Srebro zapobiega powstawaniu przykrego zapachu i obniża ryzyko infekcji bakteryjnej i grzybiczej.

Śniedzenie uznawane jest za główną wadę srebra. Na noszonej biżuterii gromadzi się również tłuszcz i brud. Istnieje jednak kilka prostych sposobów na wyczyszczenie nalotu. Ci, którzy w srebrze cenią sobie jego blask, mogą zaopatrzyć się w specjalne płyny do czyszczenia biżuterii. Można jednak wypróbować jeden z domowych sposobów:
•    przecieranie pastą do zębów (nie żelu)
•    popiołem z komina, papierosowym czy z cygara
•    sokiem z cebuli
•    wilgotnym wacikiem nasączonym szczyptą proszku do pieczenia
•    stosując kąpiel w ostudzonej wodzie po ugotowanych ziemniakach w mundurkach (około 20 minut)
•    w ciepłej wodzie z sokiem cytrynowym
•    w roztworze soli, w miseczce wyłożonej folią aluminiową (około 15 minut)

Istotne jest, aby po zastosowaniu któregokolwiek z zabiegu czyszczenia dobrze wypłukać i dokładnie osuszyć biżuterię. Dodatkowo można wypolerować powierzchnię przedmiotu np. bawełnianą szmatką.
Im częściej nosi się srebrną biżuterię, tym rzadziej wymagać będzie ona czyszczenia. Biżuterię warto przechowywać w osobnych przegródkach szkatułki czy w woreczkach bawełnianych lub foliowych. Dzięki temu chronimy ją przed uszkodzeniami i zarysowaniami.

Wielu artystów coraz częściej celowo oksyduje powierzchnię swoich wyrobów nadając mu tym samym ciemniejszą barwę. Celem takich zabiegów jest podkreślenie faktury elementów biżuterii i wyciągnięcie głębi koloru minerału, który stanowi ozdobę kolczyka czy naszyjnika.

Często słyszy się głosy o uczuleniu na srebro. W przemyśle jubilerskim srebro łączy się z innymi metalami i to one mogą stanowić przyczynę alergii. Najpopularniejszym podkładem uczulającym jest nikiel i kobalt. Próba mówi nam, ile części metalu szlachetnego przypada na 1000 części stopu. Najpopularniejszą próbą srebra jest 925 ( 92,5 proc.), wówczas domieszkę stanowi 7,5 proc. Im niższa próba wyrobu, tym większe prawdopodobieństwo dużej ilości szkodliwych substancji. Obecnie stosuje się technologie zabezpieczające powłoki przed ścieraniem, a tym samym utrudnia alergenom kontakt ze skórą.
U jubilera możemy pokryć biżuterię dodatkową warstwą szlachetnego metalu. Najprostszym domowym sposobem zabezpieczenia srebrnej biżuterii jest pomalowanie jej bezbarwnym lakierem do paznokci. Bezpośrednią przyczyną uczuleń jest również wysoki stopień kwasowości skóry. Można temu zapobiegać ograniczając spożywanie owoców cytrusowych i pomidorów na rzecz gruszek, których zasadowość pomaga przywrócić równowagę w organizmie.

Srebrna biżuteria to doskonały dodatek do niemal każdego stroju. Ozdobi strój codzienny, wieczorową kreację czy suknię ślubną. Jej bogaty wybór zaspokoi wszelkie gusta i upodobania.

W czasie, kiedy rynek zalewają masowe produkcje niskiej jakości coraz bardziej docenia się autorskie projekty. Ich niepowtarzalność łączy się z wysoką jakością materiałów i solidnością wykonania Cieszą się one uznaniem wśród tych osób, którym zależy na oryginalności i wyjątkowości.

środa, 07 stycznia 2009
Rok się pięknie zaczyna :)
Od 6 stycznia 2009 roku w Galerii Sztuki w Legnicy prezentowane będą dwie wystawy: "Złote Kreacje" oraz " Czas srebra i bursztynu". Uroczyste wernisaże będą miały miejsce 9 stycznia b.r. Wystawy oglądać będzie można do 25 stycznia.



ZAPRASZAM SERDECZNIE
może się umówimy? ;)
niedziela, 17 sierpnia 2008
Poskarżę się... To chyba wtórny analfabetyzm albo zemsta aparatu za to, że tyle czasu się kurzył. Za nic nie chcą mi wyjść dobre fotki. A tyle pozycji czeka w kolejce... Dziś znów będę się wiec z tym zmagać. Oczekujcie więc serii nowych wpisów.
pozdrawiam deszczowo, ale z uśmiechem. 
niedziela, 06 lipca 2008
Szczerze przyznam, że nie lubie zamówień indywidualnych. Nakazują nam one jednak działać wg czyichś wskazówek. Czasem są one na tyle ubogie, że trudno znależć kierunek i styl a kiedy indziej z kolei na tyle wygórowane, że wydaje się niemożliwym połączyć tego wszystkiego w jedną całość.
A co najdziwniejsze....mam ich zawsze najwięcej wtedy, kiedy nic mi się nie chce. Tak więc są one przekleństwem i jednocześnie zbawieniem. Mobilizują, motywują do wysiłku, pozwalają poznać upodobania i gusta innych. Towarzyszy temu zawsze stres: trafię czy nie trafię, spodoba się czy nie. A potem ulga... jako wynik trafionej propozycji czy taktu osoby zamawiającej?...
niedziela, 08 czerwca 2008

Miało być tak:

Koncert charytatywny organizowany przez
Redakcję Tygodnika Mazowieckiego „Nowy Dzwon”
oraz Agencję Reklamową Mega Studio

20 czerwca 2008 w Mińsku Mazowieckim
przed Miejskim Domem Kultury

Program
16.00 rozpoczęcie imprezy
16.15 występy lokalnych zespołów
17.45 koncert zespołu Queens
19.00 koncert Braci
20.30 koncert Moniki Brodki
21.45 zakończenie imprezy

W międzyczasie planowane są aukcje, informacje o sponsorach, ewentualnie występy grup tanecznych.
Podczas koncertu zapewniony catering (grill, piwo, słodycze itp.)
Prowadzona będzie również zbiórka pieniędzy do puszek na leczenie Patryka

A będzie tak, że nie ma zgody na zbiórkę pieniędzy do puszek ponieważ Fundacja nie może jej wydać prywatnej instytucji jaką jest Tygodnik "Nowy Dzwon". Udało sie jednak zorganizować aukcję z której dochód będzie przekazany na leczenie Patryka. Aukcja będzie miała miejsce podczas koncertu w Mińsku Mazowieckim.
Udało się już zebrać kilkanaście osób które przekażą na zukcję własnoręcznie wykonane prace.

Osoby chętne do pomocy proszę z mamą Patryka za pośrednictwem bloga lub nr gg: 7442325

Oto moje prace, które mają wesprzeć akcję

środa, 23 kwietnia 2008

No cóż...na moją córcię, tak jak zresztą podejrzewałam, nie mogłam liczyć w kwestii uczciwego losowania. Dokonałam tego sama potejemnie. Wybaczcie więc jakość zdjęć. Nie chciałam Was dłużej trzymać w niepewności. A samej trudno zrobić sobie fotki podczas tak waznego wydarzenia :)

Oto mała foto-relacja

 

Gratuluje!!!

Proszę GETPINK o przesłanie swoich danych na adres ateliera.wp.pl

Niespodzianki pokażę oficjalnie po otrzymaniu potwierdzenia, że dotarły do swoich odbiorców. Mam tylko nadzieję, że się spodobają.

Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję wszystkim za uział w zabawie. Za jakiś czas zrobię powtórkę z rozrywki :)

piątek, 18 kwietnia 2008

a właściwie zwyciężczyni :) Gratuluje Kasiu!

Już wkrótce zwiastun niespodzianki.

Oto dowód

Losowania nagrody dodatkowej dokona moja córcia, chociaż pewnie będzie chciała złapać wszystkie losy na raz ;) 

środa, 16 kwietnia 2008
Już dawno miałam to zrobić a bylo kilka okazji, które skumulowały się w czasie... Tak jakoś jednak wyszło, że robię to dopiero teraz. Otóż, mam dla Was małą propozycję.


Ta osoba, której uda się trafić na bloga w momencie, kiedy licznik wskaże okrągłe 5000 otrzyma małą niespodziankę. Dowodem będzie przesłanie print scr na adres ateliera@wp.pl. Ponadto kolejna zostanie rozlosowana wśród osób, które wykażą chęć wzięcia udziału w zabawie i pozostawią ślad pod tym postem.
To takie moje podziękowanie za to, że wpadacie tu czasem i zachęta do pozostawiania komentarzy. A niespodzianki lubi chyba każdy;). Zapraszam serdecznie i pozdrawiam.

 
1 , 2
Zdjęcia, opisy i projekty są mojego autorstwa
i objęte są prawami autorskimi.
Kopiowanie lub rozpowszechnianie
całości lub części jest ich naruszeniem




  Sponsorzy bloga
  Reklama na blogach
  Blogvertising.pl